Ένωση Εκπαιδευτών Αθήνας

Προτάσεις και θέσεις των Εκπαιδευτών Οδήγησης & Κυκλοφοριακής Αγωγής για την τροποποίηση του νόμου 4599/2019  όπως κατατέθηκαν στην Πανελλήνια Ομοσπονδία Εκπαιδευτών Οδήγησης.

Μετά την έκτακτη γενική συνέλευση της Ένωσης Εκπαιδευτών Αθήνας στις 3/6/2019 με θέμα προτάσεις και θέσεις των Εκπαιδευτών Οδήγησης & Κυκλοφοριακής Αγωγής για την αλλαγή του νόμου 45992019, οι προτάσεις που ψηφίστηκαν με μοναδικό στόχο την άρτια εκπαίδευση των υποψηφίων οδηγών,την αξιοκρατική εξέταση, την δια βίου μάθηση όλων των χρηστών της οδού,την αλλαγή οδικής κουλτούρας και την Οδική Ασφάλεια ως μοναδικό ζητούμενο είναι οι εξής:

1.Κάμερες καταγραφής στην πρακτική εξέταση υποψηφίων οδηγών(εάν είναι εφικτό λόγω της οικονομικής κρίσης που έπληξε το επάγγελμα μας,επιδοτούμενες από το κράτος)με συνεχή έλεγχο από τους ελεγκτικούς μηχανισμούς, με παρουσία εκπαιδευτή της ίδιας σχολής και όχι στην άσκοπη εναλλαγή.Μέτρο έως ότου δημιουργηθεί αδιάλλειπτο σήμα όπου εάν υπάρχει διακοπή του δεν θα φέρει ευθύνη ο εκπαιδευτής καθώς και μέχρι να δημιουργηθούν οι πίστες Δημόσιου χαρακτήρα για τις ειδικές δοκιμασίες με δημόσιες κάμερες ο εκπαιδευτής να βρίσκεται μέσα στο όχημα κατά την εκτέλεση τους.

2Ηλεκτρονικό check in ~check out κατά την έναρξη και λήξη των μαθημάτων.

3.Κλωβοί  και κάμερες στις θεωρητικές αίθουσες των εξετάσεων των υποψηφίων  οδηγών σε όλη την Ελλάδα.

4.Στην ανανέωση διπλώματος οδήγησης ανα 15ετία, υποχρεωτικά  επικαιροποίηση των θεωρητικών γνώσεων από Κέντρο Θεωρητικής Εκπαίδευσης Υποψηφίων Οδηγών για τις αλλαγές στον Κ.Ο.Κ και ανάλυση της υπάρχουσας οδικής πραγματικότητας.

5.Ο Εκπαιδευτής Οδήγησης & Κυκλοφοριακής Αγωγής έχει τις γνώσεις και την εμπειρία να μεταλαμπαδεύσει στους μαθητές των σχολείων τι σημαίνει «κινουμαι με ασφάλεια» και «σέβομαι την ζωή των συνανθρώπων μου» οπότε κρίνεται επιτακτική η παρουσία του στα σχολεία της χώρας για παράδοση υποχρεωτικού μαθήματος Κυκλοφοριακής Αγωγής.

6.Όχι στη δημιουργία εξεταστών~εκπαιδευτών.

7.Να διερευνηθεί η πρόταση του νόμου για την κατώτατη τιμή.

8.Δημιουργία θεσμικού Συλλόγου Εκπαιδευτών.

9.Όσον αφορά τους 74χρονους, παράσταση εξετάσεων με τη Σχολή Οδηγών και το όχημα της για λόγους Οδικής Ασφάλειας.Ξεχωριστά οι επιτροπές τους από τους υποψήφιους οδηγούς.

10.Αλλαγή των σταδίων των πρακτικων εξετάσεων για λόγους διαφάνειας.

11.Είμαστε κατά του επασφάλιστρου που αυξάνει το κόστος του διπλώματος οδήγησης, υπέρ όμως της εκπαίδευσης με αύξηση στις 30 ώρες την υποχρεωτική πρακτική κατάρτιση των υποψηφίων οδηγών.                         12.Ηλεκτρονική κατάθεση (Ηλεκτρονική καρτέλα,ημερομηνίες,διεκπαιρεώσεις) με κωδικο από την Σχολή Οδηγών.

13.Ανανέωση θεωρητικών βιβλίων με συγκεκριμένη διδακτέα ύλη από το Υ.Μ.Ε  προσαρμοσμένη στο σήμερα όπου επικρατεί η έλλειψη Οδικής Παιδείας και περισσότερες ξένες γλώσσες για διευκόλυνση των υποψηφίων οδηγών.

Οι προτάσεις κατατέθηκαν στην Πανελλήνια Ομοσπονδία Εκπαιδευτών Οδήγησης.